2017. május 10., szerda

Essence My must have

Sziasztok!

Ezen a blogon nem igen szerepelt még sminktermék véleményező poszt, de valamikor az ehhez hasonló bejegyzésekkel kezdtem a pályafutásomat. 

Szóval, úgy gondoltam, hogy ejtek pár szót a legújabb kissé megosztó őrületről, az Essence my must haves nevű "palettájáról".
 A szó szoros értelemben nem egy komplett paletta ez, hanem te magad állíthatod össze a neked tetsző szemhéj és ajakpúderek közül. Meg kell, hogy mondjam, az utóbbi annyira nem hozott lázba. Még kissé szkeptikus vagyok vele kapcsolatban. Így inkább én négy szemre való színt választottam magamnak.


Az alapötlet nagyon jó, hiszen hányszor vettem volna már meg egy palettát, amiből csak egy-egy szín tetszett, majd lebeszéltem magam, hiszen mit kezdek akkor a többivel. 

Őszintén eredetileg csak egy maximum két színt terveztem venni magamnak jutalomból (mert még mindig volt mitől félnem), de végül meggyőztem magam, hogy így jobb lesz.


Az általam választott színek a 05 cotton candy, 11. stay in colour bay, 06. rapsberry frosting, 16 black as a berry

Nem mondom, hogy minddel töretlenül meg vagyok elégedve, de végül is elég használható termékről beszélünk. A színek nem mindegyike elég erőteljes a két középső árnyalattal egy kicsit meg kell küzdeni, hogy szépen nézzenek ki, de nem megoldhatatlan.


Amit még negatívumként kell megemlítenem az a rózsaszín árnyalattal kapcsolatos. A képeken is látszik, milyen szép szikrázóan fényes és pont ebbe szerettem bele. De ez sajnos csak látszat. Ugyanis a felső réteg alatt már eltűnik a fémes csillogás.


Ettől függetlenül viszont a megfelelő szemhéj alapozás után egész hosszan tart, nekem simán kibír egy munkanapot, amennyiben nem sokat piszkálom a szemem. 

Tehát ha azt nézzük, hogy egy viszonylag elérhető áru termékről beszélünk, meglepően jól teljesít, de egy kis számolgatás után eléggé meglepő dologra jöttem rá. Az essence ugyan egyre inkább igyekszik javítani a termékeik minőségét, de még mindig inkább egy "olcsó" tinismink márkának tudom elkönyvelni. És miért van idézőjelben, hogy olcsó?

A négy színért és a tartóért összesen nyolc fontot fizettem (kb. 3000 forint), amiből egy nyolc színes sleek palettát is vehettem volna, aminek a minősége messze lekörözi ezt.


Eléggé vegyesek az érzelmeim ezzel kapcsolatban. Bár lehet, hogy a reggeli műszak miatt, de mostanában sokkal kevésbé sminkelem a szemem. Viszont az is biztos, ha mégis kellene, mert hát nem árt néha ha az ember lánya jobban néz ki a megszokottnál, akkor sem vagyok benne biztos, hogy ezért nyúlnék. Szeretem, ha valami tartós, amit nem kell igazgatni, mert a rohanásban nekem semmi időm és energiám nincs rá. 

Ti próbáltátok már? Mik a tapasztalatok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése