2017. május 6., szombat

Elfogytak

Sziasztok!

Kicsit ironikus a helyzet, hiszen nem csak a különböző termékek fogytak el, de a kifogások is, hogy miért nem írtam eddig. Őszinte leszek. Nem volt semmi különösebb oka az eltűnésemnek, még az életem is egész jó irányt vett, inkább csak azért nem írtam, mert nem volt kedvem. Valahogy mindig olyan hangulatom volt, amikor semmihez nincs kedvem, amikor egyszerűen nem akarok terhelni senkit az agy menéseimmel. Hát ennek vége!

Az első teendőmnek a már régen porosodó dobozaim számának lecsökkenését vettem célba, ezzel együtt pedig elkezdtem gondolkodni, hogy itt az ideje újra blogolni. Hiszen jó ideje gyűjtögettem ezeket, hogy majd egy posztban megmutatom, hát nem is akartam veszni hagyni.

Csoportokba szedtem, hogy némileg átlátható legyen, tekintve, hogy egy kicsit nagyobb adag a megszokottnál.

Az első két csoportban kaptak helyet az arc ápolási rutinom szerves részei. A Garnier micellás arc tisztító kendője az egyetlen, ami még nem kezdte ki az arcomat. Nem is ezt az egyet használtam el az elmúlt időben, hanem vagy tízet. A Nive Double Effect eye make-up remover pedig az örök kedvencem. Majdnem három éve használom töretlen.
Ha pedig a No 1. termékemről van szó, az a La Roche-posay ikonikus terméke az effeclar duo. Sajnos az arcom továbbra is csak ezzel hajlandó normális állapotban maradni. Két hétig hittem azt, hogy mivel már helyrehoztam, beéri egy olcsóbb arckrémmel is. Hát tévedtem.


A másik elmaradhatatlan termék a jól bevált The Body Shop teafás tonikja. Ehelyett nem is próbáltam nagyon mást, mert tudtam, hogy ha már segített, akkor marad is. Lassan ez az egyetlen dolog, amiért bemegyek a Body Shopba.


Sminkek terén nem túl sokat fogyasztottam el. A szokásos, jól bevélt sminkcuccaimat használom, így ez nem annyira érdekes. A Maxfactor ageless elixir 2 az 1-ben alapozójából nyár óta két flakonnal használtam el, amit az elején nagyon imádtam. Aztán valahogy kezdett sok lenni. Valahogy nem éreztem úgy, hogy kapna levegőt az arcom és napról napra jobban éreztem, hogy hiába mosom le a sminkem, az arcom nem tiszta.

A másik smink termék, ami elfogyott, az szintén ikonikus darab, a Maybelline szivacsos korrektora. Elég megosztóak a vélemények róla, de én imádtam, azóta már a másodikat használom.


A tisztálkodási dolgaimat szeretem cserélgetni,de a Rexona (vagy Angliában Sure) tekerős, krémes dezodor a mostani legnagyobb kedvencem. Szeptember óta már a harmadikat használom. A munkában rohannom kell, meleg is van, így kell egy plusz védelem és ez pont azt adja nekem. 

A Batiste száraz samponja is a rohanós reggelekre való. Bármit is használtam eddig, még egyet sem éreztem hasznosnak.

Persze azért igyekszem rendesen is hajat mosni, amikor van rá energiám, de az Andrew Barton volument adó sampon nem volt a legjobb választás. Egy sampon. Semmit nem rontott a hajamon, de de nem is segített rajta. 

És ha már a zuhanyzás/hajmosás a téma, nem felejthetem el a The Body Shop téli/karácsonyi limitált tusfürdőjéről. A fahéjas alma egy igazán különleges fűszeres illat, ami azonnal belopta magát a szívembe.

Ti próbáltátok már valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése