2017. május 13., szombat

Kibróbálva! Működik?

Sziasztok!

Hosszas téma agyalás után úgy döntöttem nem untatok senkit a legújabb "mindjárt megőrülök" sztorimmal, inkább elhoztam nektek pár olyan szépségápolási terméket, amikiket nem régen kezdtem el használni. Némelyik csak nekem új, de vannak, amik nem régen robbantak be a piacra.


La Roche Posay sminklemosó:

Akciósan vettem meg, így nem nagyon bánom, de túlságosan nem is hatékony. Az arcomat szépen le lehetne mosni vele, de kifejezetten sminklemosót én a szememre szoktam használni, amire az olajos lemosók sokkal jobbak.

Garnier Micellás arctisztító gél:

Néhány hete próbálgatom ezt az arctisztítót, de körülbelül azt tudom elmondani, amit a micellás víz társáról. Nem bántotta az arcomat, de különösen jót sem tett vele. Minden esetre tetszik.

Inecto kézkrém:

Nem vittem magammal haza kézkrémet, így kellett egyet vennem és ezt választottam. Azt kell hogy mondjam, hogy számomra nincs benne semmi extra, de az én extrém vízhiányos szervezetem nem éppen a legalkalmasabb ennek a tesztelésére.


Avon extra lasting (azóta Mark) krémes szemhéjfesték:

Mostanában teljesen rá vagyok kattanva ezekre a termékekre. Sokáig a Maybelline Colour tattoo volt a kedvencem és azóta is a hasonló termékeket ehhez hasonlítom, de ez nagyon is jól teljesít. Nekem simán kibír egy kilenc órás műszakot. A színét kell egy kicsit építgetni, de valójában ez nem zavar,

Rimmel kontúr és pirosító paletta:

Elég vegyesek az érzéseim ezzel kapcsolatban. A highlighter nagyon szép, a pirosító is rendben van, de a kontúr szín túl sárgás az én arcíszínemhez. Ez a meleg barna árnyalat szerintem senkinek nem felelhet meg árnyékként. Ráadásként eléggé porol, de ettől függetlenül én szeretem használni,


Loreal True match alapozó:

Számomra ez az a fedés, ami pont kell, bár időnként túl soknak érzem, de ez legalább nem tűnik el a nap végére az arcomról.

Maybelline Dream stain liquid:

Nem! Egy hatalmas nem. Az még hagyján, hogy túl világos színt vettem, de egyszerűen a fedése eléggé gyenge és egy-két óra múlva egyszerűen "elpárolog" az arcomról.

Miss Sporty Mission correction alapozó:

Ha az előző egy hatalmas nem, akkor ez egy orbitális soha. Azért vettem meg, hogy ne maradjak alapozó nélkül míg utazunk, amolyan vészhelyzeti megoldásnak, de jól megbántam. Egyszer próbáltam felkenni az arcomra, de le is mostam. Alapjáraton a egy rózsaszínes árnyalat az én bőröm pedig sárgás tónusú, de a textúrája rettenetes. Eléggé nehézkes, túl vastag, de egyáltalán nem fed. Mire elérnék vele egy közepes fedést, az arcom megfulladna alatta


Maxfactor Lipfinity:

Én egy halványabb árnyalatot választottam, így kissé kevesebb a rizikófaktor, hiszen sokat hallottam, hogy rondán kopik, de nekem ezzel a színnel ez nem látszik. A nagyobb baj, hogy elég fura érzés az ajkakon, de nekem elég tartós, simán ehetek vele, de a második lépést nem árt időnként megismételni,

Avon matt ajakrúzs:

Imádom! Nem hittem, hogy egy hagyományos kinézetű rúzs ilyen tartó tud lenni, de ezzel simán lehet enni inni. Viszont ha elkezd kopni, jobb előbb az egészet letörölni és utána újra felvinni, mert a textúrája eléggé vastag.


Garnier fátyolmaszkok:

Nem régen robbantak be a köztudatba és azonnal megszereztem a gránátalmás verziót, amit imádtam. Nagyon frissítő érzés utána pedig az arcom sokkal hidratáltabb és kevésbé vízhiányos az arcom.
Aztán kipróbáltam a problémás bőrre való változatot, ami már kissé kikezdte az arcomat, csípett, égetett, könnyeztem tőle. 

Avon Planet Spa Radiant gold arcmaszk:

Imádom az arcmaszkokat, és ez sem kivétel. Bár azt hittem ez egy arany színű lemosható maszk, de ez egy átlátszó arany szemcsés lehúzható fajta. De jól teszi a dolgát.

Ennyi volt már! Ti próbáltátok már valamelyiket?

További szép napot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése