2017. május 15., hétfő

"Tavaszi ébredés" körmök

Sziasztok!

Egy kezemen meg tudnám számolni, hányszor voltak kilakkozva a körmeim az elmúlt fél évben. Míg régen az életem szerves részét képezték a körömlakkok, addig most a munkahelyi szabályok értelmében munkaidőben nem viselhetek sem körömlakkot, sem géllakot vagy műkörmöt. Az elején még próbálgattam a szabadnapjaimon lakkozni, de őszintén elég fárasztó, hogy csak azért kifessem, hogy este vagy jobb esetben másnap este lemossam. Így szépen lassan elmaradtak a színes körmök az életemből.

De most gondoltam egyet és úgy éreztem, hogy most csak kezdek valamit ezekkel a kis vackokkal, amik egykoron mindenféle csillámos színekben pompáztak. Eléggé berozsdásodtam már, így mindenképpen valami egyszerűen kivitelezhető dolgot szerettem volna, így esett a választásom egy vizes matricára és egy lágy kissé piszkos rózsaszín érnyalatra.


Nem feltétlenűl életem munkája, de a hosszú kihagyás után ez most a maximum, amit ilyen minőségben produkálni tudok. Ezért is neveztem el tavaszi ébredésnek. 


Őszintén meg voltam lepve, hogy nem volt még a könyököm is színes a művelet során, de nem akartam semmiképpen valami nagyon kreatív kézzel készűlt mintát, kezdetnek ez a díszítés is megteszi. 

Egyébként is nagyon szeretem a vizes matricákat, mert nagyon könnyű a használatuk és a folyamat is nagyon hamar végbevihető.


Most, hogy így újra színesben nyomulnak a körmeim, azt kell mondjam, hiányzott. Bízom benne, hogy többször is lesz lehetőségem, kedvem, erőm és energiám, hogy alkossak valamit. Régen gyakorlatilag erre épült a blogom, de aztán elkezdődött bennem egy belső nyomás, hogy csinálnom kell valamit, hogy bloggerként mindig újat kell mutatnom és ez szépen lassan kényszerrá alakult bennem, amitől egyáltalán nem élveztem már csinálni. De remélhetőleg ez megváltozik.



Mit gondoltok? Ti használtok vizes matricát? 


További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése